خوش آمدید به سایت زیبایان اینجا همه کار و همه چیز برای زیبایی جویان است

جسیکا مری آلبا

جسیکا مری آلبا | زیبایان

یک مدیر و بازیگر خوش سیما و محبوب، که کار بازیگری رو از سن ۱۲ سالگی توی تلویزیون و بعدش هم توی سینما شروع کرده و اوج شکوفایش، حضور در نقش اول در فیلم ۴ انگشت شگفت انگیزه.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

او میگه از خرد سالی میدونستم که بازیگر میشم و وقتی ۱۱ سالم بود از مادرم خواستم من رو به بورلی هیلز ببره تا توی امتحانات بازیگری شرکت کنم، هنوز شیرینی ۱۰۰۰ دلار جایزه  رو که توی اون رقابتها بدست اوردن حس میکنم و واقعاً  آدم اگه چیزی رو بخواد و  براش از خودش مایه بزاره،حتی اگه یه کودک بی تجربه باشه با کلی رویا کودکانه، قرعه شانس و اقبال هم تلاشش رو میکنه تا بنامش بیفته!!.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

این بازیگر خوش سیمای محجوب، از سوی مجلات پر خواننده منز هلث، ونتی فر و …..در فهرست زیباترین زنان جهان قرار داده شده، امّا با تمام این تفاسیر جسیکا میگه: من برای بازی در فیلمها خطوط قرمزی دارم که یکی از اونها که بابتش کوتاه نمیام، برهنه ظاهر نشدن توی فیلمهاست و حاضر نیستم بهیچ قیمتی  این خط قرمزم رو معامله کنم، قسمتهای خصوصی بدنم نباید در معرض دید قرار بگیره!.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

شرکت (honest company) به خانم آلبا تعلق داره که تولید کننده لوام خانگی و لوازمات کودک است.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

جسیکا میگه: اوائل کارم، حاضر بودم لباسهای ارزون قیمت بخرم ولی برای مراقبت کردن از پوستم سنگ تمام میگذاشتم، چون عقیده دارم که این پوست و صورت متعلق به منه و تا آخر باید باهاش کنار بیام،  امّا لباسی که پوشیده شد بایدبزاریش کنار!.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

محصولات زیبایی را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیریم. در مراقبت از پوست یا آرایش کوتاهی نمیکنم،همیشه بخودم میگم:”گوش کن، این صورت توست. این تنها چیزیه که تو داری.” خب اگه بخوام بگم که چطور آرامش فضای خونه رو با سه فرزند حفظ میکنم ، اینه که حرف کار رو بیرون از خونه میزارم و بعد وارد خونه میشم اینطور تمرکز بهتری روی زندگیم میتونم داشته باشم.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

خارج از فعالیتهای سینمایی، من مدیر یک شرکتم با کلی  کارمند، توی این سمت سعی میکنم به همه نیروها، در هر رده ای که باشن اجازه حرف زدن بدم و برای خودم هم سعی میکنم که بیشتر شنیدن رو تمرین کنم و اگه توی هر جامعه ای مردم بتونن حرف درست و حتی غلطشون رو بگوش مدیران برسونن اون جامعه حتما یه جامعه رو به تکامله.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

از بین کارگردانان سینما کارهای جیمز کامرون رو می پسندم بخصوص فیلم تمام نشدنی *تایتانیک*که پر از  درسهای عشق و وفاداریه.

جسیکا مری آلبا | زیبایان

از بازیگری یاد گرفتم که آدم میتونه رویاهای کودکیش رو دنبال کنه و براشون تلاشش رو بالاتر از حد معمول قرار بده….. یه روزی کسی بمن گفت آدمهای موفق همیشه موفق هستند، اما بنظرم این بدترین حرفی بوده که تا حالا شنیدم!!؟ چونکه اینرو به تجربه دیدم که چطور آدمهای بزرگ توی تجربه های بعدی شکستهای بزرگی میخورند که از زندگیشون ساقط میشن ….

جسیکا مری آلبا | زیبایان

کلام آخرم به همه اینه که تا میتونید استرس رو از خودتون دور کنید و نزارید افکار  سمی آدمها مغزتون  رو آسیب برسونه….. استراحت بشما کمک میکنه تا خستگی تو چهره تون نقش نبنده و حتما خوش قلب باشید جوریکه قلب مهربونتون روی لبهاتون با یه لبخند زیبا نشون داده بشه….. بهمه لبخند بزنید تا همه دوستتون داشته باشن